חיפוש

הלקוחות שלנו ממליצים

מיקי עטיה
קרא עוד
אחד המקומות הותיקים לממכר ציוד גקוזי וסאונה.בעלים שרותיים מאד בעליי ניסיון עם הציוד המוביל בתחום. מובילים במוצרים עם המותגים האיכותיים ונראה בהחלט כי שומרים על הקדמה.
Rinat Cohen
קרא עוד
הוטספרינג מייבאת את המוצרים המעולים והאיכותיים ביותר בתחום. וזאת בנוסף לשרות וליחס יוצא מהכלל , מירב המדהימה ואיתה כל צוות העובדים היו קשובים, שירותיים, נחמדים, אמינים ומקצועים ביותר ועומדו לרשותנו בכל עת.
Shlomo Gavril‎
קרא עוד
רציתי לומר תודה לכל צוות העובדים על השירות האדיבות של איש המכירות גבי של איש השרות רפי של הכספים עדנה אין עליכם חברה ישרה ואמינה הגקוזי עומד בחצר בצורה מושלמת לך רפי על האביבות המיקצעיות ודרכך הכל עם חיוך אדיבות צחוק וסבלנות לעדנה על האימון בהעברת הכספים לכל העובדים תודה על הכל ממשפחת גבריאל אורנית
Ronen Dayan
קרא עוד
תודה על שירות והכוונה יוצאת דופן. תודה מיוחדת למירב אשת המכירות על טיפול מסור. אחלה של חברה . ממליץ בחום!!
Gabi Chen
קרא עוד
הייתי במסע חיפושים לג'קוזי חדש.לאחר שהייתי בכמה חברות וכל אחד טען ששלו הכי טוב הגעתי לחברת הוטספרינג בסניף כפר מלל וקיבלתי שם הדרכה מאוד מקצועית ואז באמת הבנתי כיצד להבדיל בין כל המערכות שייש בשוק.המערכות של הוטספרינג לאחר בדיקה מדוקדקת התגלו כטובות ביותר!!!
Nirit Sharon Saadon‎
קרא עוד
אין לי מילים להודות לכם על טוב ליבכם. שרות יחס הבנה רגישות. כל מה שרק אפשר לומר על שרות ואהבה שייך לכם. רפי הטכנאי מגיע תודה אישית מכל הלב. כשרפי מגיע הוא מגיע לשרת את הלקוח עם אנרגיות מדהימות ורצון לעשות טוב. תודה תודה ושוב תודה.
רחלי מעוז
קרא עוד
אמינים איכפתיים המוצרים מדהימים ויותר מהכל נותנים שירות מדהים . שה המקום להגיד " יש עם מי לדבר "
הקודם
הבא

מערכת
בעלת
טכנולוגיה
ייחודית
וחדשנית