פצצת אמבט לג'קוזי שלכם

תאורה מדהימה לג'קוזי לגינה הוטספרינג

פצצות אמבט – עשה זאת בעצמך

ג'קוזי בבית – על פצצות אמבט כבר שמעתם?

טבילה באמבט מים חם ומרגיע היא ללא ספק אחד מהפינוקים השמיימיים ביותר שאנו יכולים להעניק לעצמנו בסיומו של יום עבודה מפרך – בעיקר כזה שכלל בתוכו גם טיפול בילדים והכנות רבות ליום המחרת. המים החמים והשקט המלטף יקלפו מכם בקלות את כל שכבות העייפות והתשישות שהצטברו במהלך היום.

אם אתם מחפשים דרך לעורר את הטבילה באמבט ולהפוך את החוויה למרגיעה ומפנקת עוד יותר כדי שתכירו את פצצות האמבטיה שעשו לאחרונה עליה לארץ הקודש.

פצצת אמבט ?

למרות השם המעט מרתיע שקיבלו פצצות האמבט, מדובר למעשה בכדור אחד, בגודל של כדור טניס רגיל, שכל תפקידו הוא להפוך את האמבט לחוויית ג'קוזי תוססת, עטופה בשמנים ארומטיים ומלחים מזינים ומרגיעים.

פצצות האמבט המפנקות הן למעשה כדור תמים למראה המכיל בתוכו תערובת של שמנים ארומטיים ומלחי אמבט מסוגים שונים, בשילוב עם חומר מתסיס כמו סודה לשתייה או חומר דומה.

ברגע שבו פוגשת פצצת האמבט את מימי האמבט השלווים היא תוססת באופן מיידי, משחררת מתוכה את כל חומרי ההזנה והופכת את האמבט החם לחוויית ג'קוזי מפנקת במיוחד. זמן התסיסה של כל אחת מפצצות האמבט יכול להשתנות והוא תלוי כמובן בגודל הכדור ובהרכב החומרים.

ואפשר גם להכין לבד.

אם לא הצלחתם למצוא פצצת אמבט בחנויות המתמחות או שאתם רוצים ליצור לעצמכם חוויה מפנקת על פי טעמכם האישי, תוכלו לבנות בעצמכם פצצת אמבט במטבח הביתי וליהנות מיתרונותיה הרבים.

אז איך מתחילים?

ציוד

  1. קערת זכוכית גדולה
  2. תבנית בצורת כדור או כל תבנית אחרת
  3. צנצנת זכוכית קטנה

רכיבים יבשים

  1. אבקת סודה לשתייה – 225 גרם
  2. מלח לימון – 115 גרם
  3. עמילן תירס – 115 גרם
  4. מלחי אמבט – 115 גרם על פי טעמכם האישי

רכיבים רטובים

  1. מים – כפית אחת
  2. שמנים ארומטיים -שתי כפיות
  3. צבע מאכל (אופציונלי) – 1-2 טיפות

תהליך העבודה

  1. בשלב הראשוני ערבבו היטב את כל החומרים היבשים בקערה וצרו תערובת הומוגנית.
  2. כעת, ערבבו את כל הרכיבים הרטובים בצנצנת הזכוכית ונסו למזג אותם יחד. אל תדאגו אם לא תגיעו למיזוג מושלם של הרכיבים הרטובים; המטרה היא רק להימנע מהיפרדות שלהם בשילוב עם החומרים היבשים.
  3. לאחר שערבבתם את כל החומרים הרטובים החלו למזוג את הנוזל בצורה מתונה אל תוך קערת החומרים היבשים. אם התערובת מתחילה להקציף סימן שאתם מוסיפים אותה מהר מדי. לאחר שסיימתם ערבבו קלות את התערבות עד לקבלת מרקם חולי.
  4. לאחר שהתערבות מוכנה עליכם לעבוד במהירות. מלאו כל חצי של התבנית בכעשרים אחוז יותר מהכמות שהוא יכול להכיל. כעת, הצמידו כל שני חצאים לכדור אחד ודחסו אותם עד לסגירה מלאה. הלחץ שנוצר מעודף התערובת יצור את פצצת האמבט בצורתה המוכרת.
  5. אם תרצו ליצור פצצת אמבט בצורות מיוחדות תוכלו להחליף את התבנית הכדורית בכל תבנית שתרצו – אפילו בתבניות בצורת לב, אם תרצו להעניק את פצצת האמבט כמתנה.
  6. צרו לעצמכם פצצת אמבט תוך דקות ותנו לעצמכם או לאהובים שלכם את האפשרות להתרגש מהטבילה הבאה באמבט הביתי שתהפוך במהרה לחוויה מלהיבה ומזינה.

אטמו את התערובת היטב בתוך התבנית ולאחר כמה דקות פצצת האמבט שלכם מוכנה