כיצד לנקות את קונכיית מערכת הספא (ג'קוזי) שלכם

מתקני הרמה לכיסוי ג'קוזי לגינה הוטספרינג

אחרי חורף חשוך, זה יכול להיות מזעזע לראות כמה רע הג'קוזי שלכם נראה באור השמש.
אם זה עתה "ראיתם את הג'קוזי שלכם באור", קחו רגע כדי לקרוא את הטיפים מהמומחים שלנו במרכז השרות, על איך לנקות את הג'קוזי שלכם. בעזרת הטיפים האלו, תוכלו לשחזר את הג'קוזי שלכם ל"כמו חדש" ולבצע טיפול מים קל יותר. ככל שהקונכייה והצנרת שלכם יהיו נקיים, איכות המים תהיה טובה יותר על בסיס קבוע. הכינו אספקה ​​של מגבות רכות ויבשות, הפשילו שרוולים, התכוננו לעבודת ידיים, תכינו את המוצרים והכלים שמוזכרים להלן ואתם מוכנים להתחיל.

תודה לרוב עבור טיפים אלו לניקוי:

  1. דבר ראשון ריקון המערכת עם Flush. אם מערכת הספא (ג'קוזי) שלכם לא יובשה או לא טופלה במשך זמן מה, יש להוסיף את החומר "®SeaKlear System Flush" לילה לפני הניקוז, כך שכל העבודה על הקונכייה לא תתבזבז בעת הפעלת המסאג'רים מחדש. החומר "®SeaKlear System Flush" מנקה את כל העובש, החומר האורגני או את התאים הנדבקים אחד לשני ולמשטחי הצנרת. תנו לו לעבוד בלילה ואז יש לנקז את המים. מנקה את כל הלכלוך הדביק שלא ניתן לראות בצינורות ובמסאג'רים, המבטיח התחלה נקיה ללא חיידקים עם המים החדשים והנקיים שלכם.
  2. מיטב מוצרי הניקוי לג'קוזי. ג'ל גלוס והספוג הם המוצרים הטובים ביותר לניקוי קונכיית מערכת הספא. ג'ל גלוס Gel Gloss , הוא מתאים במיוחד לניקוי מסביב הקונכייה. עבה ויעיל להסרת שמנים, לכלוך, זוהמה מכל משטחי הספא וללא שריטות. יגן על משטח הספא שלכם וידחה לכלוך. מה עוד תוכלו לבקש ממוצר? יש אריח או קו כתם עקשן? הספוג Merlin Eraser Sponge עובד פלאים על שניהם. אזהרה: קצף סבון / בועות הן האויב של ג'קוזי נקי. הימנעו מכל המוצרים שמייצרים הרבה קצף וקשה מאוד לשטוף אותם החוצה.
  3. כלי העבודה. אחד הכלים שצוות השרות שלנו משתמש בו בשטח, מברשת זיפים רכה לדק עם ידית ארוכה, כדי שיוכלו לקרצף את הקונכייה מבלי לזחול לתוך מערכת הספא. במיוחד עוזר כאשר הג'קוזי צמוד לקיר ולא ניתן לגשת ולהסתובב מהצדדים.

כלים נוספים ושימושיים הם משאבת מים ושואב יבש-רטוב קטן. המשאבה תאיץ את זמן הניקוז והשואב הקטן ישאב היטב את שארית המים האחרונה מתוך משטח הרגליים. כל הכלים הללו יצמצמו את הזמן הנדרש כדי לנקות את הג'קוזי. למרות זאת, ניקיון מעולה ייקח לפחות כשעתיים.

ניתן להזמין תחזוקת וניקוי הג'קוזי מנציגי הוטספרינג בישראל "איסמור".

  1. הדרך הטובה ביותר לסיום שחזור הג'קוזי שלכם. אם לג'קוזי הוטספרינג שלכם יש את הקונכייה החדשה בסגנון החלק (קונכייה בצבע פנינה Pearl, שמפניה Champagne Opal, וכו'), סביר להניח שיש לך שריטה קטנה משימוש יומיומי. ניתן לפתור זאת בקלות באמצעות Meguiar’s Scratch-X הנמכר בחנויות של חלקי רכב. יש לשפשף אותו עם מטלית או ספוג רך ולהבריק עם מגבת. יש לחזור על הפעולה לפי הצורך, כדי להחזיר את המראה החדש מהמפעל.
  2. בזמן שאתם עסוקים בג'קוזי, טפלו גם בכיסוי. Cover Shield הינו מוצר טוב לשימוש על כיסוי הג'קוזי. חשוב לוודא שהכיסוי נקי לפני התחלת השימוש בו.
  3. באותו זמן, כדאי לנקות את המסננים לפני החלפה ומילוי המים בג'קוזי. מסננים ארוכי טווח יעילים להפוך את הטבילה בג'קוזי להנאה מלאה. המסננים הם חבריכם. הם שומרים את כל הדברים הרעים מחוץ למים כך שתוכלו להישאר בריאים. עובדים קשה ואם תעזרו להם הם יכולים לקצץ את כמות הפעמים שתצטרכו לנקז ולמלא את המים בג'קוזי שלכם.
  4. למלא, לטהר ולאזן את המים. מחממים ונהנים. טבילה מרגיעה ושמחה!

אם המחשבה על ניקוי ג'קוזי שלכם מבהילה או שאין לכם זמן לעשות זאת, אתם לא חייבים לעשות זאת בעצמכם…תוכלו לשכור את הצוות המקצועי מחברת איסמור עבור ניקוי חד פעמי או מתמשך. ניתן להירגע! תמצאו את הג'קוזי שלכם נקי ומוכן בכל פעם שתרצו להשתמש בו.

כמו שהרומאים אמרו: Sanum per Aqua – בריאות דרך המים.