ג'קוזי מעץ – שאלות ותשובות

כיסוי תרמי לג'קוזי לגינה הוטספרינג

ערכנו עבורכם רשימה של שאלות נפוצות אשר לקוחותינו נוהגים לשאול אותנו בנוגע לקניה, התקנה ושימוש בג'קוזי עשוי עץ או מחופה עץ. אם אינכם מוצאים כאן תשובה לשאלה שלכם, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ואנו נסייע לכם בכל דרך שנוכל!

 

האם עלי להשתמש בכימיקלים כדי לשמור על ניקיון המים ואיכותם?

בניגוד למערכות ג'קוזי וספא אחרות, הג'קוזי של הוטספרינג הוא אחד מהיחידים בעולם אשר אינו מצריך שימוש בכלור וטבליות ברום. זאת, הודות למערכת סינון המים הייחודית שלנו.

באיזו תדירות כדאי להחליף את המים בג'קוזי?

אנו ממליצים להחליף את המים לאחר שלוש פעמים בהן נעשה במים שימוש (בין אם טבלו בהם שלוש פעמים תוך יומיים או שלוש פעמים תוך שבוע). בנוסף, מומלץ להתקלח לפני שנכנסים לג'קוזי.

כמה זמן לוקח לחמם את המים לטמפרטורה הנכונה?

כדי לחמם את המים של ג'קוזי בגינה מטמפרטורת החוץ לטמפרטורה מתאימה לטבילה במהלך החורף, ידרשו כשעה-שעתיים. שימו לב, עם זאת, שבתקופות של שימוש קבוע בג'קוזי, ניתן להשאיר את המים מחוממים מעט לכל אורך היום, ולחמם אותם כחצי שעה בלבד לפני השימוש. כך, תחסכו לא רק זמן אלא גם כסף.

האם ניתן למקם את הג'קוזי על הדק שלי?

אנו לא ממליצים על כך, בשל המשקל הסופי שיהיה לג'קוזי ברגע שיהיה בשימוש ומלא באנשים. ג'קוזי בגינה אנו ממליצים למקם על משטח יציב, כמו חצץ מהודק או משטח בטון.

האם העץ מצריך טיפול מיוחד?

אם אתם רוצים לשמור על צבעו היפה והמבריק של הג'קוזי שלכם, בעיקר כאשר יש לכם ג'קוזי בגינה, החשוף יותר לנזקי מזג האוויר, עליכם לשמן בערך פעם בשנה את חלקו החיצוני של הג'קוזי עם שמן-לעץ המכיל מסנן קרינה. את הקירות הפנימיים של הג'קוזי אין צורך למרוח- כך שאין לכם יותר מידי עבודה!

האם ניתן להשתמש בג'קוזי בגינה במהלך כל השנה?

בהחלט! למעשה, אנו חושבים שהחוויה המהנה ביותר שניתן להפיק מג'קוזי עץ היא בלילות קרים ואפילו בגשם. רק דמיינו לעצמכם את התחושה- לשכב בג'קוזי לוהט ומקורה, מוקפים בחברים או צמודים לבן או בת הזוג- כשבחוץ יורד גשם. מרגישים כמו בחו"ל, לא?

מהי התחזוקה השוטפת הנדרשת בג'קוזי מעץ?

אם הג'קוזי עומד ריק, נקו את חלקו הפנימי מידי פעם בעזרת מים נקיים ומברשת. אל תכסו אותו, משום שהאוויר חייב לעבור דרכו בסירקולציה- כדי למנוע הופעת טחב. את העץ החיצוני יש לשמן פעם בשנה, כפי שציינו קודם.

אפשר שאלה כיפית לסיום?

בטח!

טוב, אז… מה אפשר להוסיף למים של הג'קוזי כדי להעשיר את חווית הרחצה והפינוק?

אכן שאלה כיפית! כדקה לפני הטבילה בכל ג'קוזי (בין אם יש לכם ג'קוזי פנימי או ג'קוזי בגינה), אפשר להוסיף למימיו מלחי אמבט שונים, או מעט עלים שונים של צמחי תבלין שניתן למצוא בגינה או בסופר (כמו נענע, גרניון לימוני, מרווה, לואיזה וכו'. את העלים מומלץ לצרור בגומיה- כדי שלא יתפזרו במים ויסתמו את פתחי הניקוז). ניתן גם להוסיף כמה טיפות של שמנים אתריים (למשל, תמצית אשכוליות תמריץ את מחזור הדם שלכם, תמצית שומר תעזור לסובלים מכאבי בטן, ועוד).

תהנו!