שמחים אנחנו לשתף אתכם עם תגובות לקוחותינו…

אוגוסט 2016

תודה רבה

ללקוחה שלנו אשר שיתפה אותנו בתמונה
מסיום ההתקנה של מערכת הספא של ההוטספרינג
שרכשה בפרדסיה

ספטמבר 2016

לקוחה שפנתה אלינו והשאירה הודעת תודה זו,

אמנם קנתה מחסן מתכת, יחד עם זאת חשוב לנו מאד,
שתבינו מי החברה שתקנו ממנה: חברה בעלת שם, אמא, אבא,
עם שירות לקוחות מכל הלב, איכות המוצרים
ומקצועיות של העובדים – הכי טובה בעולם.

הודעה שקיבלנו בבוקר ה-29.07.2016
מהטכנאי הצפוני שלנו….
״הייתי בירושלים אצל שלמה מלין והחלפתי לו אוזונטור.
יש לו סוברין בן 28.
במהלך השנים החליף מנוע סחרור ועכשיו אוזונטור
עלות חלפים של 3,600 ש״ח  ב- 28 שנים!!!
מצרף תמונות של מספר הדגם ותא מנועים.
הלוואי שכל מכשיר חשמלי או רכב היו בעלויות תקלות כאלו״

הצצה להתכתבויות
בין לקוחותינו
לבין אנשי המכירות שלנו…

יוני 2016,
הקדשה של בועז קידר על ספרו החדש "חזרה אל המעגל הראשון",
כלקוח "הוטספרינג" שלנו

״לאיסמור! הוטספרינג….."

תסתכלו ותקראו

טעימה מתגובות בפייסבוק
על איסמור והוטספרינג

25/5/2016,
מכתב תודה מאילן וקרן מפסגת זאב, שקנו Grandee NXT
מסניף הוטספרינג בית יהושע:

״תודה רבה לכם 
גם לנו היה יום מדהים עם אנשים נהדרים
השירות ,הסבלנות, הידע , מקצענות
שאין בהרבה מקומות.
לא סתם בחרנו בהוט ספרינג !
בראשית ראינו מול מי אנחנו עומדים,
מה אנחנו מקבלים ואיזו רמת שירות נקבל בכל בעיה שתיהיה.
ושנית הרשה לנו  לפרגן  למירב שנתנה לנו מהתחלה הרגשה שהגענו לבית חם חיוך תמידי,
אמינות וידע ומענה לכל שאלה
תודה רבה
והמשך שיתוף פעולה פורה״

תובנות של לקוח "הוטספרינג" מרוצה

אימייל מרוצה מלקוח "הוטספרינג" שלנו על מערכת הספא שלנו מיום ג' 12/7/2016:

״טל שלום ותודה,

יש לי לספר לך על הרבה תובנות מהג׳קוזי המדהים שלכם.

אחת מהן היא שחיברתי מונה חשמל לקו החשמל
והצריכה הממוצעת ליום ללא הפעלת הג׳טים היא בסביבות 1000w ליום, ולשעה 39W.
מה שמחזק את מה שהבטחתם לגבי צריכת החשמל.

הבידוד של המערכת הוא ברמה מטורפת
ולכן גוף החימום כמעט לא נכנס לעבודה.

ראה צילום של מונה החשמל ביום מסויים
וראה צילום של המונה כעבור 24 שעות,
גדי לוי 2 - מונה אחרי 24 שעות
כאשר המערכת עדיין במצב חורף.
ראה יש גם תאריך ושעה בתמונות..
בברכה ,
גדי לוי  – פרדס חנה״

תרגום של לקוחות ג'קוזי הוטספרינג מספרים: 

(הבהרה: התמונה המצורפת איננה קשורה לנאמר והיא באדיבות ג'קוזי הוטספרינג)

שינוי בכללי המשחק!

אני נכנס לחנות Hotspring ביום שני בבוקר אחרי ששמתי את הבית שלי למכירה.
תוך שעה 1 החלטתי לקנות מערכת ספא של hotspring מדגם Grandee, וירדתי מלמכור את הבית שלי!

אשת המכירות במקום בשם פטסי חייבת להיות הטובה ביותר בעסק.
היא הסבירה הכל בפירוט רב ואף פעם לא ניסתה "לחץ" למכור לנו שום דבר.
עכשיו, רק לאחר שקיבלתי את מערכת הספא שלי אני מרגיש כמו אדם חדש.
חצר אחורית ששימשה אותנו רק לעתים נדירות בשש השנים האחרונות הפכה למוקד עליה לבית שלנו.
בכל בוקר לאחר שעה שאני טובל בבריכת הספא אני מרגיש רענן ונמרץ.
זה חייב להיות אחת הרכישות הטובות ביותר שעשיתי אי פעם בחיים שלי!
תודה לך ומודה לך
פטסי מ- Hotspring!

פידבק מלקוחת "הוטספרינג" שלנו על מערכת הספא שלנו

אימייל תודה מלקוחת "הוטספרינג" שלנו על מערכת הספא שלנו מיום א' 3/1/2016:jetsetter300

״הי גבי

סליחה על המייל תשובה המאוחר…
הייתי בחופשה ארוכה והיו לי טונות של מיילים ודברים שגזלו זמן עד שהגעתי למייל שלך…

אני בסדר גמור, תודה רבה….

בדרך לפורטלנד עוד כשלושה שבועות מטעם העבודה….

הפידבק שלי הוא שאני נהנת מהמוצר ומהשירות והיחס הטוב של כולכם ואני שמחה שרכשתי את הג'קוזי מכם…

נכון היו זולים יותר אצל אחרים….
אבל כל החבילה שהצעתם ועדיין מציעים בשבילי בכל זמן שווה כל גרוש….

שנה אזרחית חדשה מצויינת ומוצלחת שתהיה… 

כל טוב, אנג'לה״

ג'ון ובטי לקוחות הוטספרינג מוושינגטון,
עם ותק של יותר מ-30 שנה

לקוחות מרוצים ונהנים
ממערכת הספא של HOTSPRING יותר מ-30 שנה

"המערכות האלו פשוט מדהימות
אין ספק שזאת השקעה טובה לחיים"

אימייל תודה מלקוחות הוטספרינג שלנו על השרות ורפי

אימייל תודה מלקוחות "הוטספרינג" שלנו על השרות ורפי:

שלום לאייל ולצוות

ברצוני להודות על השירות הטוב והמקצועי שלכם ושל הצוות המקצועי, בעיקר של רפי הטכנאי. לפני כחודש נתקלנו בתופעה שהג'קוזי התקרר וירד לטמפרטורת הסביבה ולא התחמם. אני יצרתי קשר עם רפי הטכנאי והוא נתן לי מספר פתרונות בטלפון. ניסיתי אך לא הצלחתי לפתור את התקלה בשירות רחוק.

אנחנו גרים במיתר, כך שקצת רחוקים מכם, רפי הבטיח להגיע, ובזמן שהייתי בחו"ל, הגיע אלינו ופתר את הבעיה, עם סובלנות ועקשנות ובעזרתה של איילת אשתי החזירו את הג'קוזי לפעולה תקינה.

טוב לדעת שקונים מוצר עם אבא ואמא ויש מי שעוזר, ללא קשר אם בתקופת אחריות או לא.

וברצוני לציין שרפי הטכנאי תמיד זמין בטלפון ותמיד סובלני לתת תשובה , גם אם שכחנו לתפעל.

תודה לכם ותמשיכו כך

איילת רן מימון

————-

תודה לכם – איילת ורן היקרים!
כמו שאצלינו בחברה אומרים: השרות, האיכות והאמינות לפני הכל 🙂

שתהיה לכם המשך חוויית טבילה במערכת ספא של הוטספרינג מהנה!

אי-מייל מלקוח שהבין את ההבדלים והיתרונות במערכת ספא של הוטספרינג

אי-מייל מלקוח שהבין את ההבדלים והיתרונות במערכת ספא של הוטספרינג

ב-09 בדצמבר 2014, בשעה 12:02:

המון תודה.

והמון תודה ליעקב, שיכול לקחת לזכותו שהרבה בגלל שהוא הנציג שעמד מולי, בדקה ה- 99 החלטתי לעבור אליכם מרכישה ממשית אחרת, של מותג אחר ומוצר אחר לגמרי. שמח מאוד שנפגשנו ועל החלטתי זו, וכך גם אמליץ בעתיד

מוטי דובדבני

אימייל בזמן תהליך הקנייה על השרות שלנו

אימייל בזמן תהליך הקנייה על השרות שלנו:

נטלי שלום 

ראשית תודה על התשובה המהירה ועוד יותר אני מודה לך על ההתיחסות שלך אלינו , כבר הרבה זמן לא פגשתי אשת מכירות ושיווק כמוך.

לפי מיטב ניסיוני צפויה לך הצלחה גדולה בהמשך עבודתך / עסקייך. כל בעל עסק / חברה ישמח להתברך בעובדת כמוך.

אני ממשיך לבדוק את ביצוע הפרויקט, לאחר שאפגוש את הנציגים שהעברת לי, אגיע להחלטה כיצד לפעול.

בכל מקרה אנחנו נחזור ונפגש , ונראה כיצד סוגרים עסקה ביננו.

אינג' יצחק אלתר,
מנהל סניף מרכז

טל' (09) 8630822 І פקס (09) 8655019, נייד 0523540896

אי-מייל מלקוח שקנה ג'קוזי הוטספרינג יד 2, חלם, רצה וביצע!

אי-מייל ראשון מלקוח שקנה ג'קוזי הוטספרינג יד 2, חלם, רצה וביצע!

ב-30 בספט 2014, בשעה 21:14, כתב/ה:

טל ערב טוב

רציתי למסור את תודתי על השירות המצוין שהענקתם לי,

הג'קוזי הגיע כמתוכנן ועל אף היותו משומש הכל עובד ונראה מצוין.

בהתאם לסיכום אבקש לוודא :

  1. העברת בעלות מיעקב אליי.
  2. אחריות ייבואן ל 5 שנים בהתאם.
  3. החלפת הכיסוי הפגום.

בטוח שנהנה ממנו עוד זמן רב,

יש לכם עוד לקוח מרוצה ואדאג להעביר את המסר ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

העבר את תודתי גם ליעקב שאין לי את המייל שלו.

בברכת חג שמח וחתימה טובה,

אורן ושרון רז

ב-21/9 אורן שלח במייל:

"קראתי ולמדתי על חברת הוטספרינג,

לאחר השוואה שערכתי אין ספק כי החברה הנה מובילה ומוצריה ייחודיים וחדשניים.

אני מעוניין ורוצה להיות לקוח מרוצה שלכם".

המלצה באי-מייל מלקוח מ-11/07/2014

המלצה באי-מייל מלקוח מ-11/07/2014:

לעובדי איסמור היקרים,

מבקש להביע את תודתי על הערכה שאני זוכה מצידכם ואני רוצה לציין את ההדדיות בהערכה שאני רוחש לכם, על השירות, על היחס החם, האנושי והמיקצועי, על תשומת הלב ובסופו של דבר לא היה מכל זאת כלום אם המוצר שאתם מייצגים לא היה איכותי ואמין ועל כך אתם יכולים להיות גאים.

בברכה

ברט ראובן

לקוח מרוצה של "הוטספרינג" מספר מהחוויה שלו

8 ביולי, 2013
בריכת הספא של הוטספרינג שינתה את חיי באופן קיצוני.
זה היה לפני כמעט 37 שנים הייתי בתאונה קשה מאוד.
רגל ימין שלי הייתה מחולקת ל -47 חתיכות. יש לי 3 סלילי פלדה אל חלד ברגל שלי בתוספת דלקות פרקים רבות בידיים.
אני לא יכול לקחת שום כדורים נגד כאבים מכל סוג שהוא, הייתי צריך לעבור בדיקת כל זמן.
הלכתי עם צליעה ועם כאב.
לפני כמה חודשים כל זה השתנה, כשהגעתי לג'קוזי של הוטספרינג אצלי בבית.
התחלתי עם טבילה באמצע היום, ומאז בכל בוקר, אני נמצא במים עם המסאג׳רים פעמיים ביום ואפילו יותר מזה.
כאב והצליעה שלי נעלמו,
אשתי אמרה "אם היינו יודעים אז מה התוצאות, היינו קונים לי אחד לפני שנים!"
9 יולי 2013
תגובת HotSpring מסטיב, שירות לקוחות,
תודה על המשוב שלך!
אנו שמחים בהחלט לשמוע כי המוצר שלנו שיפר את איכות חיים שלך.
זה מגיע לך!
מזל טוב, וברוכים הבאים למשפחת HotSpring

לאחר 28 שנה של שימוש ושביעות רצון החליטו להחליף דגם!

לקוחות מרוצים של "הוטספרינג" מחיפה – לאחר 28 שנה של שימוש ושביעות רצון החליטו להחליף דגם!

לקוחות אלו רכשו ג'קוזי הוטספרינג לפני 28 שנה, יחד עם זאת שהמערכת עדיין עובדת מעולה, החליטו לשדרג את עצמם ואת הנאתם במערכת ספא של "הוטספרינג", לכן חזרו ל"איסמור", החברה היבואנית הבלעדית בארץ של חברת HotSpring כדי לרכוש דגם חדשני!