ג'קוזי רומנטי: איך יוצרים את החוויה המושלמת?!

ג'קוזי לגינה סדרת HIGHLIFE

טבילה בג'קוזי יכולה להיות מאורע שגרתי – בסוף יום העבודה או אפילו בצימר בסתם חופשה. אבל הרבה זוגות אוהבים ליהנות מחוויית ג'קוזי רומנטית יותר. הם מבקשים להפוך את הטבילה למיוחדת וליצור אווירה קסומה ולא שגרתית. כך הופכת טבילה בבריכה למאורע בלתי נשכח שמשדרג את הזוגיות ומאפשר לחגוג אירועים מיוחדים.

איך הופכים טבילה שגרתית – עד כמה שטבילה בג'קוזי יכולה להיות שגרתית – למאורע קסום ומיוחד? איך מוסיפים אווירה אל המים החמים? הנה כמה רעיונות שיסייעו לכם בדרך ליצירת ערב רומנטי מיוחד במינו.

לאור הנרות

אין פה שום הפתעה: כשחושבים על טבילה רומנטית בג'קוזי, כולם חושבים קודם כל על נרות. אבל יש נרות ויש נרות. יש את הנרות הבודדים שרק רומזים על האפשרי, ויש נרות שבאמת מוסיפים קסם אמיתי.

אוכל ושתיה

רומנטיקה מתחברת מיד לתותים ולשמפניה יחד עם ג'קוזי. אלה הם בהחלט מרכיבים מושלמים לכל ערב רומנטי בג'קוזי אבל הם לא היחידים. מלבד שמפניה אפשר לשתות גם יינות אחרים או כל משקה אלכוהולי שאהוב עליכם במיוחד. חלקם אפילו כוללים שמפניה…

מוזיקה רומנטית

היא לא חייבת להיות מוזיקה קיטשית ודביקה – אבל היא צריכה להיות מוזיקה שבני הזוג (שניהם!) אוהבים. בחרו מוזיקה שמתאימה לטעם שלכם ומעוררת בכם הרגשה טובה. זכרו שאין חוקים לאהבה: אם מוזיקה רועשת, כועסת ומלאה ברגש חזק היא מוזיקה רומנטית בעינכם (ובאוזניכם) הרי שזו המוזיקה הרומנטית שלכם. הקשיבו למוזיקה שמרגשת אתכם ולא כזו שנתפסת כמרגשת על ידי אחרים – זה לא הערב הרומנטי שלהם.

המקום הנכון

לפעמים המקום הנכון הוא אצלכם בבית, בעיקר אם יש לכם ג'קוזי בבית. לפעמים המקום הנכון הוא צימר שממנו יש לכם זיכרונות טובים. לפעמים המקום הנכון הוא מקום חדש שבו עוד לא הייתם. רומנטיקה היא הרפתקה, בסופו של דבר, ולכן אל תחששו לנסות מקומות חדשים גם אם ייתכן ולא תמיד הם יהיו מוצלחים כמו שקיוויתם וחלמתם.

והכי חשוב: העיקר זה הרומנטיקה בג'קוזי

כל העזרים והתוספות, הקישוטים והעיצובים הם רק כלים –המרכיב החשוב ביותר הוא מה שאתם מביאים אתכם.השמפניה, הפרחים והתותים הם רק תבלינים והג'קוזי הוא רק תפאורה לסיפור שלכם.